mandag 22. august 2011

Takkekort

Jepp, vi har ikke sendt ut takkekort enda...:)
Jeg har sett på bildene om og om igjen og
 kan ikke bestemme meg for hvilke jeg skal bruke!
Kjempe vanskelig!:)

Har vært inne på Kortshop og der er det mange fine takkekort, 
så blir nok et av disse. 
Må nok bare hive meg rundt en dag- snart!:)
Bilde av meg og pappa inn kirkegulvet...
Det var virkelig en utrolig vakker dag!!
Alt var perfekt!:)

Har alltid lurt på når jeg skulle gifte meg, om jeg noen gang kom til
å finne en kjole som jeg likte 100%, for der er jo så mange...
Når jeg da ser på kjolen min så kjenner jeg at det kribler...
Er virkelig 150% fornøyd med den!!:)
Synd den bare henger i skapet!

Selge den?- Hm...det har jeg tenkt på...
men tror ikke jeg kan skille meg fra den...;)

Den får henge i skapet enn så lenge!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar