fredag 26. august 2011

Ikea

Ikea er tingen når en trenger greie kommoder!:)

Sist søndag flyttet den nest minste lillesøsteren inn hos oss,
dette pga at hun går på videregående skole i nærheten.
Altså mindre vei herfra enn fra der mamma og de bor!:)

Dermed trengte vi litt mer plass til klærne
og tingene hennes.

Tok turen til Ikea i full fart (går faktisk ann:), 
fant det jeg skulle ha og så rett hjem igjen.

Fort gjort!:)

Heldigvis er Ikea-ting veldig lett å skru sammen!


Bunnen...

Toppen...

Sidene..:)


Snart ferdig! eller... eh... har visst satt sidene feil vei,
måtte bare bytte rundt på toppen og bunnen...;)

Så endelig resultat!:)


Lampen, fatet og vasen er gaver fra bryllupet.

Jeg ble veldig fornøyd med kommoden,
den står enn så lenge i gangen,
når rommet hennes oppe er ferdig skal den opp (kanskje...:).

Må nok på litt shopping en dag for å få litt mer pynt på den,
er så heldig å ha mange gavekort (fra bryllupet) hos en lokal interiør butikk
her i kommunen, så blir et besøk der snart tenker jeg.

Imorgen skal jeg opp til tanten min, 
skal treffe en veninne der.
Vi skal rett og slett sy en kjole til partyet neste helg!
Til tante!:)
Blir kjempe spennende!
Får jeg lov så viser jeg bilder på søndag!:)

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar