søndag 21. august 2011

Fotobøker

Hørte på radioen her en morgen, da var det snakk om at det
bare er 4 måneder til jul??
Hjelp!!...:)

Jeg tenker hvert år at iår skal jeg være tidlig ute, 
ha tenkt over, og lagt en plan for alle presangene, for det er like vanskelig hvert år! 
Jeg er ikke den typen som liker å få ting som ikke er ønsket,
brukbart og har en nytte...
Ja...Litt kresen... I know!;)
Men det er bare fordi jeg ser ikke nødvendigheten 
med å få ting som bare blir stappet bort!
Det er unødvendig og sløsing av andres penger!:)
Og da ønsker jeg ikke å gi andre ting som de ikke har brukt for heller,
det må være noe de ønsker og blir glade for!:)

Så iår står der f.eks fotobøker på planen... 
Det er noe jeg hadde blitt super glad for å ha fått og jeg vet andre
og blir glade for å få!:)
Å lage ting selv å gi er noe av det gøyeste!:)

Jeg har prøvd ut både fotoknudsen og japan photo- fotobøker.
Har endt opp med å like japan photo best.
For meg er de enklest å bruke...:)
(bilde fra japan photo)

Hvor lager dere fotobøker og hvorfor der?:)
Har dere begynt å tenkt på julegaver?:)

Ha en fortsatt fin søndag!:)



1 kommentar:

  1. Ja da fikk du meg i gang :)Jeg er jo som regel ferdig med julegavene lenge før desember :D
    Men ikke alle er like lett å finne på noe til, og jeg er enig med deg, fotobøker er den perfekte gave til den som har alt :)Jeg har bare brukt den fra Japan foto og synes den er veldig bra :)
    Prøvde meg på den på nfoto fordi jeg synes de har sååå god bildekvalitet , men får den ikke til, men skal nå prøve ei gang til :)
    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett