lørdag 11. februar 2012

Ut på tur...:)

Til jul fikk min mor og jeg hver sitt gavekort på
interiørbutikken Landstil som ligger i Moi av tanten min.
Vi har lenge planlagt å reise, men de har holdt på å
pusse opp butikken så vi har ventet....
...helt til idag....:)
Vi har virkelig hatt en kjempe koselig dag,
mye skravling, mye handling og mye moro!!:)
En toppers dag!:)
For dere som ikke har oppdaget Landstil, 
så anbefaler jeg å titte innom siden deres, 
har lagt inn link over her!:)
Utrolig mye fint både av klær, gamle ting, nye ting!!:)
Verd et besøk!!:)

Bilde fra google
(er ikke fra butikken)


Nå er sofaen inntatt, 
er så heldig at jeg kunne passe lille gullet ikveld,
som sover så søtt. Elsker virkelig helg!!:)

Ønsker dere en fortsatt herlig god helg!:) 

1 kommentar:

  1. Tru du må ta mæg med t Landstil ei gong, Lene!! Så stikke me asted med kortet t Jani å handle inn noe fint t huset :D

    SvarSlett