søndag 12. februar 2012

Enda en fantastisk deilig dag!!

Å våkne opp til strålende sol fra skyfri himmel
kan jeg virkelig bli vandt med, 
det er bare helt utrolig deilig!:)

Det var bare å hive i seg frokost å komme 
seg avgårde på heia!:) 
Vi hadde ikke så mange timene på oss siden 
min bedre halvdel måtte reise avsted på en jobb 
i ettermiddag, men liten eller lang tur er fantastisk uansett!:)
Så det var en nydelig dag ilag med gode venner!:)

Må nesten vise dere det bildet jeg kjøpte på Landstil igår, 
er SUPER fornøyd med det og kan nesten ikke vente
med å få det opp på veggen.
Ps.skiene hadde jeg da jeg var liten!:)

"Nothing gets me in the mood like a man doing the dishes"
Hahahaha....
Dette skiltet ble og med hjem, 
elsker at det ser så gammlet ut og ikke minst teksten!:)

Imorgen er det starten på en ny uke, 
satser på at det går like fort frem til ny helg
 som det gjorde denne uken!:)

Tata så lenge...:)

1 kommentar:

  1. Åå, det va et nydelig skilt du hadde kjøpt!!!:) Elske den teksta, skikkelig fin! Å sånn et blått skilt he æg øu kjøpt for ei stund sia. Bare med ei ann skrift, men tru det æ litt morsommere skrift på ditt:P Hehe. Æ så fint når det æ blått tykke æg! Ser så gammelt ut ja:) Glede mæg t å henge det opp i Eptefita! Ha ein fin fredagskveld! Kos å klems fra Anne <3

    SvarSlett