mandag 5. september 2011

Party

Jeg beklager at det har blitt lite blogging for tiden,
har vært en skikkelig hektisk helg!

Men her kommer noen bilder fra lørdagskvelden....:)

Vi gjør oss klare for kvelden...
Heidi sminker seg!:)

Jeg måtte ha litt hjelp til å fikse på krøllene etter
fotograferingen.



Jeg ble kjempe fornøyd med håret!:)
Ps.ikke den fineste bakgrunnen;)

Bandet.
Vi var kjempe fornøyde, skikkelig Rocka sanger!



Er så gøy med de fine kjolene og de herlige underskjørtene.
Er et must å ha en tights eller en kortebukse under,
for swinger du fort nok går kjolen/skjørtet rett ut!!:)

Min kjære mamma og meg...:)

Og min kjære tante!:)

Begge to fikk kjempe mye skryt av kjolene, 
mamma hadde jo bestilt sin,
mens vi sydde tante sin.
Altså tante sydde mens Heidi å meg klypte å gjorde det andre!;)

Det var en vellykket kveld, 
og vi gleder oss allerede til neste år!:)

Ps.hvis jeg skal fjerne noen bilder, så si ifra!:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar