søndag 18. september 2011

Koselig lørdag

Dagen idag har bestått av å besøke mine 2 herlige besteforeldre-par,
foreldre, søsken, onkel og min sviger-familie.
Min kjære reiste idag tidlig på jakt-tur helt opp til Trondheim,
håper de får fint vær og ser mye dyr 
(ønsker ikke at de skal skyte noen av de...;)

Så ikveld var jeg og mine to svigerinner på tur,
rett og slett på et møte som var i bygda her.
Etterpå så ble det film og snacks her hos meg.
Skikkelig jente-film, 
men utrolig morsom!
Anbefaler denne på det varmeste for de som liker
jente-jente filmer!!:)
Lo fra den begynte til slutt!
En herlig koselig kveld!<3

Imorgen har jeg egentlig ingen planer,
men burde få bestilt takkekortene fra lillesøss sin konfirmasjon
og fortsette på julegavene som jeg har en plan på.
Håper på en produktiv dag!;)

Ønsker dere en fin søndag!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar