mandag 19. september 2011

Juleshopping

For en stund siden så bestilte jeg og noen av mine kjære
familiemedlemmer tur til København.
Turen begynner tidlig fredag 2.desember og 
hjem igjen søndag 4.desember.
Som jeg gleder meg!!
Planene er ikke så store,
vi ønsker å oppleve en masse og shoppe litt...;)
Og kose oss en masse!
Tivoliet er en ting som står høyt på listen min ihvertfall... 
Har hørt så mye om den at jeg kan nesten ikke vente!:)

(Bilde; Vg.no)

Vi skal overnatte i leiligheter på dette hotellet;
Ser veldig fint ut og spennende når det er så nytt!

Gleder meg til å ta mange bilder å 
håper å shoppe med meg noen danske funn!!:)

Noen andre som har vært i København? 
Noe spesielt vi burde få med oss?

Godt det ikke er så kjempe lenge til,
men tiden går fort nok!:)



3 kommentarer:

  1. Dette høres gøy ut:) Håper du får shoppet masse og kost deg på tivoli:)
    Har vært i kjøbenhavn en del ganger, men det er leeenge siden, så sikkert mange og bedre butikker nå:)

    Ha en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    ps. du glemte å besøke meg i innlegget under :o))

    SvarSlett
  2. ønsker dykk god tur og håper dykk fer shoppa mykje;)

    SvarSlett
  3. Å så koselig ! alltid gøy med tur før jul da er det en helt spesiell stemning i de fleste byer :) Vi pleier alltid å reise på den tiden og i år blir det London. Vi har bestilt musical biletter og gleder oss max til shopping og opplevelser :)
    Dere må ha god tur i hvertfall :D

    SvarSlett