tirsdag 16. august 2011

Sommerferien


Tidligere sa jeg at jeg drev å planla overraskelsestur for noen, 
det var da til mine søstre, og det ble campingtur med campingvogn!:)
Her er de klare for tur!:)

En liten stopp...

Turen begynte med første stopp i Bø, Telemark.
På Bø camping ventet noen sviger-medlemmer på oss, 
de hadde kommet dagen før.
Det ble sent før vi kom frem, så det ble noe god kveldsmat
og så rett i seng for vi skulle opp tidlig neste dag.

For neste dag tok vi turen til Bø sommerland.
(Har ikke bilder herfra pga kameraet låg igjen i bilen.)

Så gikk turen videre til Tusenfryd.

Jippi!! Karuseller!!! 

Elsker karuseller og ikke minst berg og dal baner! 

Mens vi gikk og kikket så såg vi noen som fløy frem og tilbake i luften på magen
hengende i seletøy... Dette måtte vi se hva var!
Woow!! dette måtte vi prøve!!:)
Jeg har veldig høydeskrekk, så jeg var veldig itvil om jeg tørte, 
men så tenkte jeg at tørr de andre og overlever så skal jammen jeg og tørre!!:)
Jeg angrer ikke på det!!

Jentene er klare!:)



De var skikkelig tøffe og syntest det var knall morro!!:)

 Så var det oss...



Juhuuu... for et kikk!!:):)
Gjør det gjerne igjen!!:)


Var noen kjempe fine dager, skikkelig varmt og godt,
og vi storkoste oss alle sammen!:)

Camping livet er jammen meg ikke verst!:)

2 kommentarer:

  1. Kult, va du oppi den:O nå kan du jo håppe i strikk au;) hehe.. Mi va oppi sånn ein i usa au, worlds largest:P øve 90 meter.. Den sko du prøvd..;)
    - heidi-

    SvarSlett
  2. Du er vel gal !!! :) Den høydeskrekken må du jo ha kurert :) Ikke ti ville hester hadde fått meg opp i det der .. Men så ut som dere hadde en super tur :) Du er så omtenksom som overrasker dine søte "små" søstre med tur :)

    SvarSlett