tirsdag 26. juli 2011

Vaskerom- innimellom tanker...

Dagene fyllest opp av nyheter på  
radio, internett eller tv...
 For meg er det det nærmeste jeg kommer de som 
har blitt rammet av denne forferdelige hendelsen....
Jeg kunne ønske det var noe jeg kunne gjøre for 
å hjelpe de... Tankene og medfølelsene går til de alle!

Et lys skinner for alle de rammede...

Innimellom nyheter og tankene så må livet og verden gå videre,
vi holder på med å lage nytt hundehus som begynner å bli ferdig.
Da er planen å flytte ut den store frysen som står på vaskerommet
og få mer orden der. Vi har egentlig et stort vaskerom, men det kan vel egentlig 
ikke bli stort nok? Vi føler den store frysen tar altfor stor plass og så bruker 
vi den lite. Men hva plassen der frysen står nå skal fylles opp med,
 er jeg ennå usikker på... Skap? Hyller? Knagger? 
Hm... må tenke godt gjennom det, sånn at vi får utnyttet plassen
 til det vi trenger den til. 
Kanskje jeg slenger inn et bilde og får noen gode tips av dere etterhvert?!
Spennende!


Nå tar jeg kvelden!
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar