tirsdag 12. juli 2011

Oppdatering på uteområdet...


Som jeg har sagt tidligere så holder vi på ute... 
Vi fant ut at vi ville sette opp en mur som vi kan 
ha et rekkverk på etterhvert, i stedet for hekk...


Med hekk så mister vi mye av utsikten, 
så vi vurderer glass-rekkverk...






Litt bilder for å vise hvordan den blir til etterhvert...
Imorgen tidlig kommer støypebilen og skal 
støype 1.steget, neste blir på fredag.

Imorgen skal jeg avsted på jentetur til Stavanger
med mine svigerinner, vår lille niese og svigermor.
Skal på hotellferie helt frem til torsdag...
Blir kanskje tur med båt, shopping og bare kos!
Gleder meg!

Stavanger, here we come!



2 kommentarer:

  1. Heisann.
    Så fint det kommer til å bli hos dere, når man har hus er det alltid nok å gjøre.
    Jeg strikker gjerne sokker til deg, vi treffes jo til helga og da finner vi ut av det.

    SvarSlett
  2. Ja, er mer enn nok å gjøre! men er bare moro så lenge dt blir så fint!!:)
    Vi snakkes til helgen ja, gleder meg!
    klem

    SvarSlett