mandag 27. juni 2011

Fin-besøk

Idag får jeg rett og slett huset fullt av jenter og damer! De som er gruppeledere og ansvarlige ved matgruppa i Eikerapen Roots Festival (www.eikerapen.com) skal komme her til planleggingsmøte med god mat. Tenkte vi rett og slett skal grille, men været er så lenge ikke på vår side, håper det kommer seg etterhvert. Før de kommer så går turen til Lyngdal, har noen gavekort fra bryllupet jeg håper å få brukt, og så må jeg handle inn noen blomster som jeg kan pynte opp litt med inne. 

Når vi kom hjem fra ferie turen i helgen så hadde potetene og pesene vokst veldig, så skal få lagt ut noen bilder av de snart. Gleder oss til vi kan få den første smaksprøven av produktene!



2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Sååå koselig blogg du har!.....La meg til som følger:)
    Håper det gikk greit med grillinga og ikke minst været:))
    Blir spent å se produktene dine:)) Jeg gravde opp min første potet i dag ved et uhell hihi:))
    Den var da 1 cm i diameter hihi..
    Natta klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Tusen takk!:):) er helt nytt dette her, men har alltid sett koselig og moro ut, så heiv meg på bølgen likegodt!;)
    Skal ta bilde imorgen av avlingene mine, er kjempe morro å se det gro og gro!!:)
    nattaklem!!:)

    SvarSlett