tirsdag 28. juni 2011

Bryllupsfest i Rosendal...


I helgen var vi som dere vet på bobil tur til Rosendal i Kvinnherad, bryllupsfest stod på planen. Festen var kjempe fin, bruden og brudgommen hadde på seg bryllupskjolen og dressen og var så fine! Jeg og mine svigerinner hadde bestilt frisør-time i Husnes, en halvtime utenfor Rosendal. Så mye av lørdagen gikk til å sitte i stolen etter tur, men vi koste oss og ble kjempefine!!:)




Slik ble jeg på håret, oppsatt, men likevel sommerslig...

Solnedgangen gav nydelige farver på himmelen, helt fantastisk vakkert...



Kjolen min er fra "Vila", kjøpt på Blikk Boks i Kristiansand. Er egentlig en kjole jeg aldri hadde valgt pga mønsteret og farvene, men falt for den med en gang jeg såg den... Deilig å ha på seg og kan brukest til fint og vanlig.  Min kjære fikk lov å ha på seg smokingen igjen, sist gang var i vårt bryllup, så han var strålende fornøyd. Han er virkelig stolt av den, med god grunn!;)

Et par bilder av utsikten vår fra bobilen.





Denne fossen kjørte vi forbi på vei hjem, var mange fine og store fosser...


På vei hjem så hadde vi noen stopp, første var med fossen "Låtefossen", ikke så langt utenfor Odda, en vanvittig fantastisk mektig foss. Andre stopp var middag på Bykle Hotell før vi da var hjemme.




Borte bra, men hjemme best!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar