mandag 19. desember 2011

Makroner...

....er ikke enkle å få til...
:)
Har prøvd meg igjen etter vi laget til
bryllupet vårt, men får det enda ikke helt til...
Men tror og håper at jeg har funnet ut "feilen"
jeg gjør, så nå må jeg snart til igjen å teste det ut!:)

Kremen... nam...

Ja, som dere ser så er de langt fra høye og luftige
som alle andres makroner...:)

Men med fylle i så ser de mye bedre ut!!:)

De søte juletrærne er kjøpt hos Bohus,
små og super-søte!!:)



Mange forskjellige former...
 Jaja... spiselige er de iallfall,
og det er jo hele poenget!!;)



1 kommentar:

  1. He -he...så det var du som hadde lagt de gode makronene på pulten min :-) Tusen takk!
    Kan nesten ikke vente med å smake på dem, men tror de andre rundt meg blir litt misunnelige hvis jeg begynner å rasle med cellofanen de var pakket så fint inn i.
    Du er jo bare god :-) og det er nok makronene også :-)
    Hilsen Ragnhild

    SvarSlett