lørdag 24. september 2011

Prosjekt på gang...

Nå har jeg just kommet inn døren etter å ha
hentet min etterlengtede mann på Kjevik!
Himmel så godt det var å få han hjem igjen!! <3

Elles har jeg et ørelite prosjekt på gang...
Var på Stoff&Stil å kjøpte voksduker,
så er resten egentlig klart. Er bare å stifte litt...

Del 1.

Del 2.

Har alltid "irritert" meg over andre som blogger når de bare legger
ut en liten smakebit av et prosjekt eller lignende, 
og så viser de ikke mer før dagen etter.
Er jo bare fordi at en er kjempe nysgjerrig og vil helst
vite hva det er med en gang!:)
Så nå skal jeg og holde litt på spenningen,
resultatet får dere forhåpentligvis imorgen!;)

_________________________________________________________________________________

Bente; Ja, jeg har visst og plutselig fått meg en blogg...:)
Er nokså ny enda, men koser meg!
-Jeg vet!!! Er ikke det samme om morgenen lenger når
jeg ikke treffer deg og søte Sofie!
Veien føles mye lengre når en ikke har noen å skravle med lengre!
-Gleder meg og til tirsdag! Blir så koselig!!:)
Blir spennende å være med på slik en kveld! 
Får bare holde kontrollen på lommeboken!;)
Dere må og ha en fortsatt strålende helg!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar