lørdag 31. mars 2012

Endelig....

...Påskeferie!!...
Denne ferien her har vært etterlengtet...:)
Jeg skal kose meg så mye som bare er mulig, 
treffe alle som jeg sjelden rekker å treffe, 
gjør ting som jeg nesten ikke har tid til!
Å ikke minst slappe av, sove lenge...:)

Har tre veninner som just har fått baby...
Så nå har jeg endelig fått kjøpt noe til hver av de...:)

Fant ut at jeg skulle prøve å pakke de inn litt annerledes...

Så da ble det slik!:)

:)

Denne symaskinen fikk jeg av svigerfar...

Han hadde fått den av en annen,
så har den bare stått der og ventet på at den skulle få lov å 
stå fremme til pynt!:)

Rusten, slitt, men stilig!!:)

Lurer på om jeg skal prøve å pusse vekk rusten...
Men så er det litt sjarm når den ikke skinner 100% heller!:)

Nå bærer kvelden videre til svogers,
film og kjatring blir det masse av!!:)

Ønsker dere alle en super fin kveld!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar