søndag 5. februar 2012

Lenge siden....

Nå er det lenge siden sist innlegg...
Grunnen har vært at internett forbindelsen har vært
så treg at jeg ikke har orket tanken på å 
prøve og legge inn bilder...
Frustrasjon er noe som melder seg fort 
når ting går andre veier enn vanlig!
Men nå er alt iorden igjen, så skal prøve 
å komme inn i rutinene igjen!:)


Jeg har lenge ønsket å prøve meg på å
lage Cake Pops, det ser så utrolig søte å gode ut!
Har lært meg å finne frem all ingredienser 
FØR jeg begynner å bake...da går alt så mye lettere!:)

Måtte først bake en sjokoladekake...

Så smuldre den helt opp...

Så blandet jeg smulene med kremen,
lagde så små kuler og kjølte de ned i frysen...

...før jeg dyppet noen i smeltet kokesjokolade og 
og noen i melkesjokolade og så på med strøssel...:)

Nam...de ser kjempe gode ut!

Etter en stund i kjøleskapet så sjokoladen stivnet...

...var det tid for smaking...

De var virkelig kjempe gode!:)

Jeg fikk melding idag om jeg ville komme i
bursdagsfeiring imorgen kveld, 
så da blir dette gaven fra meg...:)
Håper det slår ann!;)

1 kommentar:

  1. Disse så utrolig gode ut! Sjokolade er det beste jeg vet, uansett i hvilken form og farge!

    Tusen takk for oppskrift!

    SvarSlett