fredag 17. februar 2012

leiavinfluensa.no

Som hos så mange andre så har influensa funnet veien hit,
det er tredje dagen min hjemme på sofaen...:(
Jeg har øynet et håp om at jeg har blitt bedre hver ettermiddag,
men når kvelden sniker seg på så er jeg likedan...
Får nok bare innfinne meg med at det blir slik en stund...
Ikveld skulle jeg ha vært på jente-kveld å treft flere
veninner, har gledet meg lenge, er så trivelig å treffes!:)
Men,men...kunne ikke risikere å smitte dem, 
så da blir det sofaen ikveld og!....

Har tent lys og så blir det nok å få med seg "The voice".

Mine kjære besteforeldre (på pappa sin side) reiser til Israel 
imorgen tidlig. Jeg skulle vært på besøk hos de idag,
men siden formen er som den er så har all kontakt gått over tlf.

Ønsker dere en riktig god tur, 
gleder meg allerede til dere kommer hjem igjen!!:)

Ønsker dere alle en herlig fredagskveld!:)

1 kommentar:

  1. Ønsker deg masse god bedring!!
    Og kos deg det du kan på sofaen:)
    Klemz fra Janne

    SvarSlett