tirsdag 28. februar 2012

Heldige meg!:)

Se hva jeg har fått!!:)

En gammel kiste!

Sukk...virkelig en herlig sak!

Slik såg den ut etter noen omganger med 
fille og vann...

Den trengte noen omganger kan en si!
for å få vekk det meste av støvet:) 

Her har den fått kommet seg på plass inne i stuen,
 har ikke fått stæsjet ferdig helt riktig enda, 
men det kommer etter hvert!:)

Er den ikke FIN??:)
Etter middagen var fordøyd hos svigers idag så måtte
jeg med ut og se på en kiste som svigerfar hadde funnet når 
han hadde ryddet i garasjen... 
Jeg var sååå spent, hadde ingen anelse om hvordan den var,
så når jeg fikk sett den så var det ingen tvil;
den skulle med hjem!!:)
Dette er en kiste som han hadde tatt med seg fra en 
plass han hadde vært å jobbet, for ca.30 år siden.
Han hadde planer om å få shinet den opp,
men kom aldri så langt, og nå stod den bare i veien.
FLAKS for meg!!:) 

1 kommentar: