tirsdag 27. desember 2011

Snø...

Slik så det ut 18.desember...

Snøen låg så fint og solen skinte...

Deilig vinterfølelse...
Så på juleaften så begynte det selvfølgelig å regne...
Skjønner meg ikke på dette triste været.
All den fine snøen er hvertfall helt borte nå.
Hadde det ikke vært for all pynten inne nå så 
var det ikke mye som minnet om at det er jul...
Men jeg venter spent på at snøen skal komme
når tid som helst, har ikke gitt opp håpet!;) 
Elles har min kjære fått god hjelp av en kamerat idag
til å sette inn vinduet i taket på badet på loftet.
Jeg og svigermor hadde oss en tur til nærmeste by
for å se etter belegg til badet.
Ikke det enkleste for min del det derre...
Jeg synest der er så veldig lite fine belegg til våtrommene...
Så får diskutere litt å se om det heller blir fliser...
Gleder meg så over at vi endelig har fått 
inn vinduet!:) Hurra!!:)

Håper dere nyter romjulen!:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar