torsdag 1. desember 2011

Adventskalender

Iår har tante, mamma og jeg laget adventskalender
til Besteforeldrene mine...

Vi har ikke fått laget alle enda...
Håper på å finne noe fint i København!:)
(Ja, nå reiser vi endelig imorgen tidlig!!:)

Så idag var vi innom og stelte den til,
de ble kjempe overrasket og glade!
Ideen såg jeg i et interiørblad,
ble bare så stilig!!:)

Dette hjertet ligger oppi en av posene...

Jeg har laget dette likt som det hvite jeg 
viste dere tidligere!:)

Så var jeg på besøk hos en veninne på tirsdag...
Da fikk jeg denne herligheten...:)
Oppi er det gode julekaker!
Ble så kjempe glad!:)

Vel, nå har jeg pakket nesten ferdig,
flyet går 06.10 ca. så vi skal reise herfra kl.04.00!
TIDLIG? Ja...!!!:)
Så blir ikke lenge til jeg skal legge meg,
må prøve å få sove litt siden vi skal gå så tidlig!:)


 Ta-ta så lenge!!:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar