torsdag 22. desember 2011

Ditt og datt...


Litt flere bilder av makronene...

Jeg pakket de inn og gav hver sin til 
de jeg jobber mest med på jobb.

Disse krukkene lånte jeg av ei jeg jobber med 
til bryllupet vårt...
Så som takk for lånet bakte jeg kaker og
 hadde oppi når jeg leverte de.

Elles har vi vært på skogen og hentet juletrær 
ikveld, et til ute og et til inne...

Litt sent ute var vi igjen...
Men nå er de ihvertfall i hus!!:)

Trær i sinkbøtter har jeg falt helt for.

Store eller små.

Var i byen igår så da fikk jeg kjøpt denne
lille-søte bøtta og fikk plantet treet oppi idag.
Synest det ble så fint!!:)

Føler jeg er den eneste som ikke har pyntet det store 
treet inne enda, når en kjører forbi hus så lyser det 
så pent fra juletrærne inne i stuen til folk.
Og i mange blogger...
Men min tradisjon er at det skal pyntes lille julaften, 
og det er heldigvis imorgen, så da skal det pyntest!
Gleder meg!

Ønsker dere alle en herlig fin lillejulaften!:)

1 kommentar:

  1. Så koselig du har pyntet! og så flink du er på kjøkkenet da:)
    Ønsker dere en riktig GOD JUL!
    Stor juleklem fra meg:)

    SvarSlett