søndag 20. november 2011

Kosehelg med svigerfamilien i Danmark

I helgen reiste vi til Danmark... 
På Skallerup Klit hadde vi bestilt to hytter. 

Vi hadde litt shopping og badeland
på planen... :)

Julen er her snart...er litt vanskelig å 
komme på av og til, men på shoppingsenterene
er det ingen tvil. De hadde pyntet kjempe fint!:)

Trodde ikke jeg likte å gå på Bilka
å handle, men vi fant ut at det var 
veldig greit egentlig!:)

Vi jentene tok turen til Ålborg sentrum igår,
kom over denne restauranten.
De hadde bare utrolig god mat!

Kjempe innbydende disker med
mye deilige sjokolader!

Vi koste oss i gatene med julelys
og trivelig selskap.

 Fikk gjort unna en del julegaver,
så nå er det ikke mange igjen, hurra!;)

Neste gang jeg skal til Danmark 
(altså 2 helger til:) så skal jeg planlegge 
litt godt, finne ut hvor å hva en bør få med seg av 
ting og tang. Så har dere tips så kom med de!:)

Når vi kom hjem stod denne på
bordet.. Min mellom-søss hadde 
styrt og stelt i heimen i helga!

Støvsugd, skiftet på sengene,
 brettet klærne og sett etter Løkky.
Så vi var kjempe glade for å komme hjem til
et rent og pent hus+nydelig pizza på bordet!!
Tuuusen takk!!<3

Å komme hjem er alltid kjempe deilig!
Formen har ikke vært helt på topp heller
i helgen, så kjenner det skal bli godt å legge
 seg tidlig å prøve å sove kims-kjamset av seg!

Men først så må jeg ta en blogg-runde! 
Gleder meg!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar