tirsdag 11. oktober 2011

Min dag idag...

...Ja, idag har jeg rett og slett bursdag!:)
Mellomste-søss og jeg fant ut igår at vi skulle
ha lefse, egg, og bacon til frokost for å gjøre noe ekstra.
Det var skikkelig deilig frokost!:)
Her er vi i god gang med stekingen!

Litt rotete, men koselig ble det!:)
Elles har dagen bestått at jobb og så kjørte jeg opp
til mamma og de for å spise middag med de.
Det ble taco, det er jo kjempe godt!
Så bar det videre til floren/fjøset (ikke si noe tante!;)
der pappa trengte hjelp til å gjerde inne kalvene,
som er så heldige å kan gå ute lengre....:)

Kalvene koser seg ute...
Deretter kjørte mellom-søss og jeg videre til Hellåsen
for å rekke å skifte før vi skulle på trening.
Jeg skulle da ta inn Løkky, (den minste hunden)
en stund før vi skulle gå.
Ide jeg leier henne på vei inn,
mister jeg taket og hun griper sjangsen
og stikker til skogs så fort hun klarer...
NEI!!! skriker jeg!!
-Jeg og søss springer etter henne i håp om å ta henne igjen,
men det er virkelig håpløst!
Noen timer senere etter en time hard trening
(for meg var det hardt som ikke har trent på evigheter,
men fy så godt det var å komme igang igjen!:)
så ringer telefonen at hun kom på tunet til noen som
bor et lite stykke herfra. Så da var det bare å
sette seg i bilen og hente henne.
Var og innom min kjære svigermor å fikk en
pakkesang! Kjempe moro å få pakker!!:)
Det eneste denne dagen manglet er nærværet av min
kjære mann som er bortreist denne uken.
Gleder meg STORT til å treffe han igjen på fredag! <3
Men nå er det sengetid her etter en
virkelig hektisk bursdag!:)
Ps.Beklager eventuelle skrivefeil, ser i kryss her nå!;)

1 kommentar:

  1. Så koselig frokost,så flinke dykke er!! Å snille som hjelper pappa dykkås i FJOSET:))Ha ein strålande dagenderpådag:))

    SvarSlett