onsdag 5. oktober 2011

En plan på gang!!....

Som noen vet så er jeg med i Åseral Bygdekvinnelag,
idag hadde vi styremøte. Fikk planlagt årsmøte 16.november
og arrangemang for neste år! 
Når jeg var på vei hjem fra møtet så begynte 
hodet mitt å arbeide!
Måtte høre med en veninne om ideen var god,
for så å plnalegge den mer ned i detaljer.
Ønsker ikke å røpe mer enn at det innebærer
kjoler og høyhælte sko!
Venter på svar fra noen, 
og håper bare det er det svaret vi ønsker!;)

RARE FASHION / SEQUIN BOW DRESS




PAPRIKA / SEQUIN BOW BABYDOLL DRESS


SISTERS POINT / ESAY DRESS


DEPT / BELLE DRESS



Alle bildene er fra Nelly.com

Jeg synest de har kjempe mange fine kjoler her.
I sist innlegg om kjoler så må jeg innrømme at 2 av kjolene
plutselig kom hjem i posten... Men bare en av de ble igjen!:)
Den helt svarte passet kjempe fint, 
mens den andre rosa/svarte var litt for stor! 
Så gleder meg så mye til å bruke den!

_________________________________________________________________________________

Seek for Antique: Den hvite kjolen er kjempe nydelig!
Gleder meg til å se den In real life!!:)
Kan tenke du er nydelig i den!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar