lørdag 24. september 2011

Nelly.com

Sa var det endelig fredag,
dvs Senkveld og snop.
Imorgen kommer ENDELIG min kjære hjem
etter en uke på jakt.
Det at han har vært borte en uke unner jeg han,
men at det ikke har vært dekning hele tiden 
har vært U-utholdelig!!!
Så det skal bli fantastisk å få han hjem igjen!!:)

(Bilde;google)

Elles har jeg vært innom Nelly.com og tittet gjennom kjolene, 
fant noen fine ja...:)

JARLO / CARRIE


ANGELEYE / PUFF LACE DRESS


JONES & JONES / SASHA SEQUIN BOW DRESS


Sukk...!:)



Jeg er så kjempeheldig å får mange fine og koselige
 kommentarer på blogg-innleggene mine, 
så har jeg ikke helt skjønt hvordan jeg skal svare på de...
Slik at dere skal se at jeg har svart...
Jeg tror løsningen må være at jeg svarer
 på det neste blogg-innlegget...:)

______________________________________________________________________
Svar:
Janne; Ps.det var meningen å innom dere på 
hytten, men tiden løp fra meg når jeg skulle være
tilbake i heimen igjen til en avtale der.
Jeg kommer neste gang!:)
-Tror og der er mange fine butikker i København,
er redd der er altfor mange!;)
Eg gler meg!

Åshild; Tusen takk, satser på at alle julegavene 
er i boks på forhånd sånn at det blir mye "egen"-shopping!;)

Nina; Å...London... der har jeg
og lyst å reise en gang i juletider...:) Musikalen vi var
på når vi var der i fjor sommer var "We will Rock you",knallbra!!:) 
Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det!:)
Vi har mye å se frem til og jeg gleder meg så mye!:)
-Ang brødet så smaker det bedre og bedre for hvert bit,
og merker heller ikke at det mangler en ingrediens!;)
Bare så typisk når en først handler inn å glemme en ting!
-Heheheh... Håper dere blir tatt med! 
Det var ihvertfall et utrolig bra show, 
er enig med deg i at Jonas var best!
Ler enda når en tenker på alt de klarer å få slengt sammen!
Knall bra!:)

Ønsker dere alle en herlig helg!


2 kommentarer:

  1. Lene! Du har blogg!!!! Så koselig :) Nå har jeg fått en liten oppdatering på åssen du har det.....vi får jo ikke skravla på vei til jobb lenger. Blir jo rett og slett litt trist å begynne å jobbe igjen uten å treffe ditt blide ansikt på morgenen...... !!!
    Ha ei herlig helg - og så gleder jeg meg til å treffes på tirsdag!! KLEM

    SvarSlett
  2. Hei! du er så flink lene! elsker den kvite kjolen, for den har eg sjølv;) glede meg te å bruke den. Klem

    SvarSlett