mandag 1. august 2011

Ertepesene

Ertepesene blomstrer for fult nå, 
det jeg ikke skjønner er fargen på di...
De fleste er Lilla... og noen vanlig hvite...




Er det noen av dere som har sett lilla blomster på de før?

Håper uansett at det blir flere og at det snart bli peser av de!:)

Potetene blomstrer óg for fullt, stor stas!!


Noen av disse er også lilla... fint med litt farve!

Elles har vi just kommet hjem fra en fantastisk ferie,
kommer tilbake til den senere!

Så er det bare 1 dag igjen til Eikerapen Roots Festival begynner, 
de som ikke har kjøpt billetter eller bestemt seg for å gå, 
løp og kjøp!! 
Det er virkelig sommerens høydepunkt!!!

Se mer info på; Eikerapen Roots Festival

3 kommentarer:

  1. Jøss som det gror hos deg!
    Har aldri sett lilla blomster..men vakkert var det:)
    Verre hos meg og potetene...jeg glemte å henge på redningsvest, så de har nok druknet...
    Men vannplanter har jeg blitt god på:)))
    Ha en fin sommerkveld!
    Klem fra tanta de:))

    SvarSlett
  2. Er nok erteblomster du he sådd,ingen peser på deg:)))))))

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner heller ingenting at de vokser på dette viset... er ville tilstander!! men moro er det!!:) men har nok mye å bety at der er god drenering under, så øveflødig vann renner ut!... Vil snart komme ned å se hvordan du har fått det!:)

    Ps.er ihvertfall fine ertebomster!!;)

    SvarSlett