onsdag 29. juni 2011

Lunsj


Idag fikk jeg koselig besøk av mamma og Besta. De kom rundt lunsj tider så da fikk jeg slengt sammen en rundstykkedeig, kuttet salat og dekket fint på bordet. Er så moro når en kan pynte å stelle det koselig! Og så er det så deilig med slik et lunsj-måltid. 
(Var hos en god veninne igår og fikk det samme der, er så godt at en kan ha det to dager på rad!)


Deigen etter 20 min heving i damp-ovnen vår, er kjempe greit.



Begynner å heve seg store og fine.


Slik ble resultatet.


Salaten med grønt, skinke, mais, agurk og ostebiter.


Dekket bord med koselige blomster og lys.

Tusen takk for koselig besøk, kom snart igjen!


2 kommentarer:

  1. Hmm, Dette så skikkelig godt ut!!!
    Flink du er! Nå fikk jeg sååååå lyst på salat:)
    Nydelige peoner - som minnet meg på at jeg har en stk (samme tror jeg) nede i haven....som nettopp har begynt å blomstre:)
    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Det var veldig godt og!;)
    Når plenen på utsiden blir klar så skal jeg og plante mange peoner! i denne farven, nydelige!!:)
    Klem tilbakers!!:)

    SvarSlett